sobota, 5 lutego 2011

metamorfoza- laincja






powiem że trudno było....
Przed- wolałbym się nie wypowiadać... Wygląda jakby miała wadogłowie i jakby była troszke nie spełna umysłu... 3/10

Po: Tak troche delikatniej, szminka, cienie, maskara i fajniejsza fryzura.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz