piątek, 11 lutego 2011

metamorfoza- arr_

Przed: Nie podoba mi się ani fryzura ani makijaż 4,5/10
Po: zrobiłem die wersje:
PO#1: na dzikOOO Właściwie t to samo co PO#2 tylko dodałem kolczyki, soczewki szminkę, oraz zmieniłem i zafarbowałem włosy...

PO#2: Bardziej spokojnie i delikatnie, wybrałem czarno, biało, turkusowo fioletowy makijaż

Która wersja lepsza ?

Pozdrawiam SPAWACZ

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz